Saker jag har ångest över.

- Att mina vänner hemma ska glömma bort mig
- Att gå vilse
- Att jag slösar bort tiden
- Att jag aldrig mer kommer att vara så lycklig som jag redan har varit
- Att jag kommer att längta hem konstant hela detta året
- Att tiden som varit aldrig kommer igen ( Molke och Strömsholm)
- Att alla mina vänner flyttar iväg när jag kommer hem
- Att jag aldrig kommer hitta min "topp-häst", "karriärstartare"
- Att jag sliter i onödan
- Att jag aldrig landar
- Att ha för mycket ångest
 
......

Kommentarer
Postat av: filippa

inte kommer du bort från mig i första tager iaf, puss <3

Svar: Vilken tur jag har som har dig! <3
Sofia Sundqvist

2013-09-08 @ 16:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0