Goldrushed.

Jaha.. Internet igen! Sen sist har jag skaffat nytt jobb och flyttat två gånger. Hej och hå! 
Är iallafall sambo och arbetskamrat med Elin! Har skaffat ett roligare jobb med finare hästar, bättre lön, bättre boende, fler och roligare människor, finare anläggning, proffsigare arbetssätt.. Bättre allt helt enkelt! Känns jättebra! Just nu är dock Elin hemma så jag jobbar för två. De senaste dagarna har jag jobbat 12-14 timmar per dag utan rast ( ingen lunch heller). Mamma var här två nätter, så igår fick jag vara ledig och umgås med henne. Kändes nödvändigt! 
Jag skriver mer imorn eller så.. Nu ska jag bli medvetslös några timmar innan det är dags igen! Guten nacht. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0