Electric soul.

Igår, måndag, gick alla hästar bra! Det är så på måndagar, det går alltid bäst då. Kanske för att jag har lägst förväntningar då.. Eller för att jag är utvilad efter en ledig dag. Iallafall, på måndagar finns det hopp om livet. Idag, tisdag, gick det inte lika bra. Men det är väl bara att komma igen. Och igen. Och igen. 
 
Igår var jag, Klara och två till på Kermis ( typ tivoli). Väldigt trevligt, kul när det händer saker :) Klara köpte en svensk flagga, och plötsligt ville alla prata med oss! Haha inte riktigt men flera kom fram och pratade.
 
 
 
Ikväll har jag varit på middag hos en svensk som bor bara knappt 10 min härifrån! Hon har bott här ett bra tag och vet hur det är att vara ny här.. Och så är det ju alltid skönt att prata svenska med en svensk om svenska saker! Jättetrevlig var hon iallafall så jag ska dit igen på torsdag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0