Hometown glory.

Åh.. Det är så skönt att vara hemma. Jag är verkligen jättetrött och tar mig också tid att vila! Trött efter att ha jobbat hårt länge, och för att det har blivit höst och så blir man ju trött när man kommer hem och slappnar av. 
Iallafall.. Har lite planer på gång och tror och hoppas att det blir riktigt bra! Och så ska vi snart flytta. Blir nog bra till slut även om jag äääälskar det här huset som vi bor i nu... Iallafall, får ett nytt rum att inreda, någon som läser detta som sitter på massa bra idéer kanske? Jag funderar på mörkgråa väggar och vita gardiner, möbler & sänghimmel, en stor vit matta och sen röda textiler, sängkläder och sånt (som är lätt att byta ut om jag vill byta färg i rummet). Just nu har jag klarröda väggar och vitt/svart i övrigt. Älskar det men har redan haft det i två rum så jag vill prova nåt nytt!
Och så ska jag skaffa ett jobb och stallplats och så ska jag börja träna och äta nyttigt och sen ska jag övervinna världen. Ungefär så. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0