Vår-tävlingar!

Nu är det inte så länge kvar till Strömsholmstävlingen! Jag vet inte riktigt vilka klasser jag ska rida men hur som helst så kommer det att bli riktigt kul!! Det är alltid superstämning här då :)
I helgen ska jag tävla i Falun, fredag lördag och söndag. Tessan ska hoppa 120, 130 & 130. Stickan ska hoppa 130, 135 och på söndag ska vi debutera 140!! Det är något jag har drömt om att göra hela livet! När jag började på Strömsholm sa jag att jag ville rida 140 när jag slutade trean. I september i år satte jag upp målet att rida 140 i Maj. Nu är det Maj och jag är startklar, helt otroligt kul :) målet är att ta mig runt, drömmålet är att göra det på mindre än 12 fel. Ska bli kul i vilket fall :)
Tävlingsbanan framför Strömsholms slott:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0