Pure happiness.

Livet leker! Just nu sitter jag i en solstol hemma i molke. Idag har vi firat brorsan som fyller 17! :) vädret är kanon och det är så fint här med blommande äppelträd och gula & gröna gärden. Pappa står vid grillen och katten sover bredvid mig. Igår hade vi studentskiva och det var otroligt lyckat! Så himla kul! Det var utklädnad, bara det är ju himla kul :) vi delade ut nomineringar till alla i klassen, med motiveringar. Jag blev klassens RGB (Rolf-Göran Bengtsson), den tackar jag för! Andra exempel var klassens sweetheart, klassens bad ass, klassens vurpa, klassens Piff & Puff.. Ja ni förstår. En himla rolig kväll blev det! Ikväll är det Drakbåtsfestival i Hallstahammar. Det ska tydligen vara väldigt stort så vi ska dit! :)
Det är väldigt mycket roligt på gång, både just nu och även framåt! Livet är ju bra underbart ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0