It's a dream come true

Helgen i Falun var för himla rolig! Tävlade i tre dagar och hästarna gick väldigt bra. Umgicks med fina vänner som också var där och tävlade. Som grädde på moset så hade vi superväder! Avslutade helgen med att debutera 140 med Stickan! Fick ett nedslag, alltså 4 fel. Detta är jag ändå väldigt nöjd med!! Mitt livs första 140, något jag har drömt om sedan jag var liten! Rustica är king!
Början av den här veckan schwishade förbi, det är så när man har roligt!! Idag, onsdag, hade vi vattenkrig på skolan. Våran klass mot killklasserna ( alla andra..). Eftersom att dom var typ 5 gånger fler så kan ni ju gissa vilka som blev blötast... Det var ändå riktigt kul! :) nu på kvällen var vi inne i Västerås och sprang Vårruset, jag och sex kompisar från klassen! Det var faktiskt riktigt kul och väldigt bra arrangerat! En superkväll! Vi avslutade med picknick-mys i gräset!
Imorgon ska vi hoppa terräng, alltid lika kul :) på fredag är det dags för den efterlängtade studentskivan! Då är det utklädnad som gäller, temat är: Jag kom precis ifrån...(valfritt). Det blir nog hur skoj som helst!
Men nu först ska jag sova, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0