Inspiration is the key to success.

Hallå! Jag har stora internetproblem just nu. På datorn funkar det inte alls och på mobilen är det väldigt segt. Kan skriva men inte lägga in några bilder.. Hoppas att det blir bättre snart så att jag kan börja blogga igen.
I helgen var jag och tävlade i Grevagården med Tethys & Rustica. Fredag, lördag och söndag! Det har gått helt ok! Dock så fick jag bara till en placering på 6 starter... Det föll lite för många bommar denna gång. Hästarna har dock gått bättre och bättre och vi har fått bra rutin-rundor och jag har upptäckt nya saker att träna på. Jag fick också bra hjälp av de riktigt duktiga som jag känner och som var på plats. Gick banan för de större klasserna ( 140 & 150) och la upp en plan, lyssnade på dom som skulle rida klasserna och kollade på hur de sen gjorde och hur det gick och så. Väldigt bra :) vi bodde kvar på anläggningen vilket var väldigt mysigt :)
Igår var Henrik von Eckerman här och hade clinic och seminarium. Jag spenderade alltså nästan hela dagen i ridhuset, mest på läktaren. Väldigt inspirerande! Så nu är jag riktigt motiverad efter tävlingshelgen och gårdagen! :)
Nu går jag två dagar till och sen åker jag hem på påsklov! Bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0