Speechless.

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.... Eller hur jag ska förklara.... Alltså... Hmm... 
Vilket avslut det blev ändå! Strömsholmstävlingen var rolig och härlig även fast det inte gick sådär superbra för mig.. Det fanns mycket annat i huvet om vi säger så!
Jag fick två stipendium, på KZ för bästa betyg och på Strömsholm som Årets Ridsportare. Det är helt ofattbart. Ett härligt kvitto på att jag har gjort något vettigt av de här tre åren! 
De sista dagarna på Strömsholm var händelserika och fantastiska. Mellan härliga kvällar med kompisarna-lokala och klasskompisar, tävlingsstarter och sorgliga avsked så hann jag faktiskt njuta av hur bra livet är. 
På söndagen åkte jag hem och lämnade Strömsholm... Hur jag ska förklara den känslan vet jag helt enkelt inte... 
Nu är jag hemma i Katrineholm. Jag har festat med alla mina kompisar här och resten av studenterna/ ungdomarna i den här staden Måndag, Tisdag och Onsdag. Parkhäng, krogen, tältning.. You name it. Roligt har vi! Jag har också umgåtts med grannarna och softat med Rustica. Idag var lokaltidningen här och intervjuade mig. Imorgon har jag studentmottagning för släkt och vänner. Vi hade en gemensam på slottet på studentdagen, men det var bara för de allra närmaste. Imorn är alla välkomna :) På Lördag tar mina kompisar här studenten så då ska jag vara med och fira dom!! På Söndag åker jag till Spanien med några av Strömsholmstjejerna! Jag kommer hem nästa Söndag och sen på måndagen åker jag till Tyskland! 
Jag har extremt mycket bilder att visa, men jag orkar inte lägga upp alla just nu.. Det får bli ett smakprov. 
Jag kan aldrig förmedla hela den här tiden och alla känslor med hjälp av ord på en blogg. Det går bara inte. Men försöka kan man ju :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0