They say I'm caught up in a dream.

Nu har päronen åkt hem till Sverige igen! Vi hade väldigt mysiga dagar här. Ordnade upp mitt liv lite, handlade nödvändiga saker, planerade för framtiden tillsammans med Anneli och Norbert och åt ute hela tiden. Sen kollade dom när jag red och hoppade ett par hästar. Och så var vi i Roermond i Holland en sväng. Där finns det ett Designer-outlet. Massor av märkeskläder till outletpriser. Som Gucci, Prada, Ralph Lauren o.s.v. Köpte dock inget haha, sparar mina pengar. Men det var fint där, som en liten stad. Sen var vi också och kollade på en stor tävling på det stället där jag träningstävlade förra veckan.

Idag hoppade jag Stakki ( första gången med mig, men oj vilken stjärna!), Cooper och Dublin. Hoppade bana med allihopa. Dublin ska jag tävla på torsdag! Trimmade ett par till också. Ungefär som mina dagar brukar se ut J Men det är helt otroligt vad bra det är för mig att vara här. Får superbra hjälp hela tiden. Rider privatträningar för en f.d. världsmästare hela dagarna på olika hästar. Har utvecklats massor bara den första månaden!

Nu har jag tyvärr tagit slut på den här månadens Internet.. Kör nu med vääldigt seg hastighet så några bilder får jag inte upp. Jag måste vänta till 18/8 innan jag kan köpa nytt. Till dess kommer jag inte att blogga så mycket. Lite från mobilen kanske. Nästa månad måste jag vara mer sparsam! Till dess- sakna mig inte för mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0