Looking for myself out there.

Hallå! Idag var det väldigt varmt igen så vi red på morgonen och förmiddagen bara, innan det blev för varmt. Sen borstade vi lite hästar och så :) Hoppade Darena idag. Hon är pigg och måste lära sig att vänta innan hindren, när hon gör det så är hon riktigt bra. Idag gick det helt ok! Sen har jag trimmat ett helt gäng hästar till. Går rätt bra tycker jag. Lär mig mycket och så :) Även fast det är svårt att känna sin egna utveckling så bra. Känns som att man mest maler på. Men om jag jämför hur det var i början så har det ändå gått framåt och det var ju bara två veckor sen.
En jobbig sak med Tyskland på sommaren är att det inte finns några sjöar i princip! I Sverige tar man ju det för givet och det är självklart att man badar en varm dag. Här gör dom inte det så jag får lite abstinens, haha!
Nu på kvällen var det väldigt skönt ute. Jag och Sabrina åt körsbär vid körsbärsträden ( finns sjukt mycket) och borstade och promenerade en väldigt liten och söt shettis som också bor här på gården. Det lilla rackaren bet mig haha! Kunde dock inte vara arg på den, för söt alltså! Den är dessutom ursäktad p.g.a. att den bara är fyra år och precis hade fått godis som var ganska likt mitt finger... 
Darena säger hej! (ser ut som Sid i IceAge från den här vinkeln)
Triumphe de revel, favoriten! Hoppade henne igår :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIIIG<3

Svar: Saknar dig också, så himla mycket!!! <3
Sofia Sundqvist

2013-07-11 @ 21:07:56
URL: http://fahlcrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0