I can't tell where the journey will end, but I know where to start

En helt vanlig dag ser ut såhär:
- Vi börjar i vanliga fall halv 8, men nu är det så himla varmt på dagarna så vi börjar kl 6 istället. När det fortfarande är svalt.
- Vi hjälps åt att fylla skrittmaskinen sen är det dags för ridning. 
- Gör iordning och rider 3 st hästar. Ibland hoppning. Rider tillsammans med Anneli så hon hjälper mig lite, annars är det väldigt fritt. Norbert är oftast med när vi rider. Han hjälper också till och det är han jag hopptränar för. 
- Efter 3 hästar är det fikapaus.
- Sen rider jag två hästar till.
- Lunch, oftast åker vi iväg och äter någonstans.
- Efter lunch har jag en eller två hästar kvar och sen hjälps vi åt att putsa alla grejer och städa vid skötplatserna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0