The reason that people give up is because they tend to look at how far they still have to go instead of looking at how far they have already gone.

Idag har jag då haft en ledig dag! Red ut på Stickan och så har jag gjort lite nytta också, men inte så mycket som jag hade planerat. Har inte städat t.ex. Men det får vänta, jag behöver lite vila också :) 
Funderar mycket på framtiden nu också. Jag tar ju faktiskt studenten i vår och har inget bestämt efter det. Har väl lite lösa planer och alternativ, men jag behöver ju välja rätt för att kunna få bra förutsättningar för framtiden. Försöker tro på mig själv och att jag klarar av det jag tar mig an, men det är inte alltid helt enkelt. 
Men, en dag i taget! Jag har nog en otroligt rolig vår framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0