Push push.

Nu är det ingen lek längre. Just nu är vi två personer på samma arbete som vi var 5-6 pers på i början. Dagen började med 3 timmars mockning och utsläpp i hagar. Idag har vi dessutom kört spån, som man hämtar i en container en bit bort och när skottkärran är full så är det en knögglig uppförsbacke upp till stallet. Körde mer än 30 kärror. Förutom det gjorde vi alla vanliga sysslor. Jag red också Stickan, ute i en stor hage. Det gick rätt bra, fast jag fick inte så mycket tid till det så det blev rätt basic. 
Nu sitter jag här med huvudvärk och känner mig febrig. Jag fryser också fast jag har massor på mig. Jag hoppas att det är p.g.a. trötthet och inte ett tecken på att jag håller på att bli sjuk.. 
Igår jobbade vi i nästan 12 timmar, idag inte riktigt lika länge men tyngre. Jag hoppas på en lite lugnare dag imorn, skulle behöva rida Stickan ordentligt, hinner jag bara med det så är det lugnt sen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0