Det rullar på!

Har glömt bort att blogga de senaste dagarna, tiden flyger iväg! Rustica har hopptränat två gånger, en gång för Magnus och en gång själv med hjälp av en av dom som jobbar här :) Hon tycker att det är hur kul som helst och hoppar väldigt fint nu. I det här ridhuset står hindren alltid framme, så härligt! Jag tycker att det är bra att i markarbetet använda bommar och små hinder, man märker mycket enklare då vad man har för kontroll och hur t.ex. galoppkvalitéten är. Om man är rätt ute helt enkelt. 
För övrigt så rider jag ca 3 hästar till per dag. Det är allt möjligt, som uteritter på unghästar, rida fram hästar, rida självständigt i ridhuset och hoppträningar. Väldigt roligt! Jag får hjälp med ridningen i princip varje dag! 
Idag har vi varit iväg på banhoppning och så har det kommit en ny häst som jag har hoppat lite för Magnus & Camilla. 
Igårkväll gick vi ut i Malmö, jag och två tjejer till som jobbar här, det var kul!:) Just nu sitter jag med samma tjejer och äter chips m dipp och kollar på IceAge.
Imorn är jag ledig- då ska jag tvätta, städa, handla och rida ut länge!
Nu har jag redan gjort halva tiden här! När jag kommer hem så drare tävlingssäsongen igång! Ska bli såå kul! Saknar Tethys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0