11 Januari.

Idag var en rolig dag! Jag fick bl.a. vara med och jobba med hästar under inridning, jag har fått vara med på det en del de senaste dagarna och det är såklart kul! Vi har ju gjort mycket sånt på Strömsholm, men det är kul att se hur det går till ute i "verkligheten" på olika ställen. 
Sen fick jag även visa två hästar för kund! Väldigt roligt. Och slutligen- trimma en liten pigg och bockig häst, som efter en stunds rastning blev riktigt trevlig. 
Det är så kul att få rida många nya hästar, jag behöver verkligen rutin på det!
Rustica fick en lugnare dag idag efter två dagars hårdare pass. Hon skrittade bara och var pigg och glad! Idag fick hon gå i en ny hage och bredvid tränades vallhundar med fårflock, så Stickan stod och betraktade det hela- riktigt spännande tyckte hon haha! 
Snart har jag varit här i en vecka- det går fort när man har roligt!
Om du vill veta mer om det här stället så har dom en jättefin hemsida!
http://www.stallkarupslund.se
Den här bilden är numera en tavla på min vägg hemma. Med fin ram runt och personen i bakgrunden bortredigerad- jag fick tavlan av världens bästa http://www.knattebocatering.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0