Helg!

Igår, fredag var det KZ med gymnastik bl.a. Så vi tränade på matta, stång och trampets. Fräschade upp mina kunskaper från marmorbynsskolan (mellanstadiet ) och busade runt, det var riktigt kul haha!
Sen red jag ut på Stickan och på kvällen myste vi och kollade på filmer, jag och mina favorit tjejer och killar :)
Idag har jag trimmat Stickan, inför tävlingen imorn. La mycket fokus på att kunna reglera galoppen, fram och tillbaka, sidvärts osv. Hon var jättebra idag :)
Nu ska jag ut och springa en runda innan jag fixar klart stallet. Nu när jag har lite lugnare schema så ska jag försöka komma igång med det igen :)
Obs, skrev detta för några timmar sen så nu är löprundan klar, kändes riktigt bra med tanke på att jag inte har varit igång så mycket på ett tag. Och så är stallet fixat, allt iordning för imorn och så pratade och myste jag länge med kompisarna :) ikväll är det melodifestivalen med ett helt gäng i grannhuset! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0