wicked games.

Då var den här korta veckan avslutad! Nu sitter jag här och väntar på pappa, sen ska vi ut och äta. Det har jag bestämt iallafall. 
Red 6 hästar idag, markarbete. Lite bommar och så men ingen hoppning. Gick bra idag iallafall :) 
Min kompis Mickis, som har Stickan nu, länkade en väldigt bra grej på facebook, lyssna på denna!
Det är så det är! Att sitta här själv varje kväll och tänka och tänka och tänka är ju inte det bästa för psyket direkt! Speciellt inte för mig. Jag tappar verkligheten lite då. Men nu ska jag se till att jag får det lite bättre här. Nu när jag har bil kan jag ju ta mig vart jag vill så det är ju bra. 
 

Kommentarer
Postat av: Mickispickis

Det var verkligen det bästa jag hört på länge!!

Svar: Ja, alla borde lyssna på denna!! :)
Sofia Sundqvist

2013-08-31 @ 19:05:52
Postat av: Anonym

Det här var bra tycker jag också !

2013-09-01 @ 09:57:10
Postat av: Mamma Lena

Det var jag som skrev kommentaren som blev från anonym.

Svar: Väldigt bra är den! :)
Sofia Sundqvist

2013-09-01 @ 09:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0