The lonely street of dreams.

Den här veckan har börjat bra! Igår red jag igenom nästan alla mina hästar med Norbert som tränare hela dagen. Jag är riktigt nöjd med måndagen. Jag bestämde mig i söndags för att det var dags att sluta vara rädd. Vara rädd för vad dom tycker, att jag inte är bra nog, att jag egentligen inte förtjänar den här chansen och andra tankar som inte direkt gynnar min utveckling. Jag kom på att i grund och botten är jag ju här för min egen skull. För att utvecklas. Och för att utvecklas måste man våga göra fel. Och man måste ta kritik. Jag måste sluta jämföra mig med proffs som är 20 år äldre än jag och istället försöka utvecklas så mycket som möjligt med mina förutsättningar. Med dom här tankarna i huvudet red jag som aldrig förr och fick ut riktigt mycket av dagen! 
Idag red jag, utöver tre av mina, tre ( för mig) nya hästar, som vanligtvis rids av Anneli. Väldigt roligt. Jag kände att jag har utvecklats en hel del när det gäller att hitta hästar som man sitter på för första gången. Avslutade dagen med att hoppa Lafayette, som hoppar något så otroligt bra, och sen var denna tisdag också slut. Nu jobbar jag tre dagar till och på fredag åker jag hem på semester! Jag kommer att stanna tills på onsdagen och sen åka tillbaka. Efter en hel sommar av stark hemlängtan så är det här efterlängtat!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0