Donnerstag

Idag är jag trött! Min hjärna har gått på semester i förväg tror jag.. Imorgon åker jag hem men innan dess ska jag tvätta, städa, packa och även rida 5 st hästar imorn innan jag åker. Helst vill jag bara sova och äta.. Men jag får kämpa på i ett dygn till! 
Idag red jag 6 hästar. Hoppade lite smått på Darena, Olli och Lafayette. Darena var bra, Olli var det första gången med så han var lite svår och Lafayette testade vi ett nytt bett på, som hon tyvärr blev lite för stark på. Dagens stjärna var Ingeborg! Så fin! Red lite bomarbete och det gick bra. Hon är väldigt okomplicerad. 
På lunchen idag roade vi oss lite med en polishäst, en stor boll och en liten hund. Rätt kul faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0