Can we make it out there somehow?

Idag red jag 6 hästar, hoppade Diventure och Stakki. 5 1/2:an och liten bana. Det som är roligt med unghästar att man kan forma dom så lätt. Av alla små saker man gör blir det stort utslag. Det är i och för sig också det svåra. Alla små misstag syns rätt ordentligt.. Men idag är jag ganska nöjd :) En annan höjdpunkt idag var Ingeborg som börjar bli lite av en favorit i stallet. Hon känns väldigt ridbar och känslig, och jag tycker att hon passar mig! Väldigt bra storlek är hon också. Vi får se vad det blir av henne, hon är ju bara 4 än så länge och under inhoppning.
Nu ska jag äta lite och kolla på film. Det blir många filmer när man lever såhär kan jag berätta. Kvällarna är ju lite för långa och lite för ensamma egentligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0