Pompeii-Bastille

Vår-ruschen är igång och det är precis så härligt som jag har hoppats på! Hästarna går jättebra, vädret är fint, jag har massor av kul att se fram emot och jag har fått ett jobb efter skolan! Hade valmöjligheter och det var inte lätt att välja, men nu känns det helt rätt. Vågar dock inte skriva det här än ;) Ledtråd: Utomlands!
Idag tog jag årets första markan-glass i solen med kompisarna! Härligt, det är vår! Det enda som inte är helt hundra just nu är mitt internet.. Det är segt som tusan och eftersom att jag snart ska härifrån (..?!!liksom...) så är det ingen idé att byta. Blogguppdateringen blir lidande såklart, men så är det! 
I helgen vad jag och tävlade med Tessan & Stickan i Sundbyholm, på den nya tävlingsplatsen. Den var helt super! Hur härlig bana som helst! Så kul :)
I helgen som kommer ska jag på Göteborg Horseshow och kolla på världscupfinalen i hoppning bl.a. Jag ska också hem till Katrineholm en sväng då Urban Cone spelar där! Ska dit & lyssna på min syssling (på sång & synth) och njuta av musiken, dom är grymma!
Ha det bra! :)
Rustica ♥
Och just det hehe... Det har brunnit på KZ
Hehe ja.. fast det förstörde inget för våran del :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0