Passion is the key to success!

Hallå! Har haft fullt upp i början av veckan, med två extra hästar. Idag fick jag en väldigt lugn dag! Bara mina två hästar och dom vaccinerades igår och fick equiterapeut-behandling idag så dom tar det lugnt! Jag hade inga lektioner i skolan idag heller! Bara hoppträning, som jag då inte var med på. I helgen är det full fart igen med fyra hästar och en del annat kul som händer! Förutom det så händer det en del annat kul. Ska åka och titta på ett jobb som verkar väldigt spännande på Tisdag och så händer det en kul sak den 7 Maj! Jag och Stickan ska vara med på detta-
 
Har fått lite bilder på Stickan från en träning för ett par veckor sen, fina häst :)
Och en till från tävlingen på Grevagården:
 

Kommentarer
Postat av: Ella Eriksson

hej ! Har kommit in på rsg till nästa termin och skulle gärna vilja prata med någon om skolan, en insider om du förstår vad jag menar! Hör av dig på min mejl är du gullig!

2013-04-15 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0