Full fart!

Idag har det gått riktigt bra att rida! Tessan red jag ut, hon var vääldigt fin på dressyren igår och det hängde kvar även idag.. :)
Casano, som är en bortrest kompis häst, gick på Tågbanan i solen. Han är så välriden och härlig att rida! Och dessutom väldigt nyttig för mig! Man måste vara lugn och konsekvent hela tiden. Tydliga budskap och tålamod, stadig behöver man också vara! Lärorikt! Kände också att jag kan ta med mig mycket till Stickan också. Därför gick det himla bra med just Stickan idag. 
Stickan hopptränade fast mot markarbetshållet. Det gick så himla bra! Känns som att vi är påväg att ta nästa steg vilket är härligt! Idag tränade vi bl.a. på bockserier på böjt spår, bock- 6 språng-hinder, vända kort till hinder, byta galopp över bock/ landa i den galopp man vill m.m. Jag var otroligt koncentrerad och fick det resultat jag ville ha! Det var faktiskt ett tag sen ett pass gick såhär bra, härligt är det :)
 

Kommentarer
Postat av: FLIPPSKI

JA VILL ÅKA MED DIG MED FÖR VI SKULLE HA FETT ROLIGT!! frågan är vad vi ska göra :D utomlands!!!!

Svar: JAG VET, JUST DÄRFÖR!! Vi får ta och hitta på nåt bra, jag är öppen för förslag ;D
Sofia Sundqvist

2013-04-10 @ 15:42:17
URL: http://fahlcrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0