Stressiga dagar!

Ja det här med körkortstagning tar ju lite tid kan man säga! Igårkväll efter mina lektioner åkte vi till Strömsholm för att fixa hästarna. Jag red Rustica på stallplan och hon var helt fantastisk!! Så himla fin! Tessan fick klättra först, hon var väldigt duktig och fick jobba på bra i backarna! Sen red jag även henne en stund på stallplan. Hon var också väldigt fin då! :) båda hästarna gick alltså väldigt bra och sen åkte jag tillbaka hem, glad och nöjd!

Idag hade jag halkkörning, det tog ju i princip hela dagen.. Så nu är jag påväg till strömsholm för att motionera hästarna även idag! Sen är det helg! Och då är det hopptävlingar på Strömsholm! Både lördag och söndag! Superkul, jag är taggad :)
Kommer kanske inte hinna blogga så mycket dock.. Men så kan det ju vara ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0