Some are a melody and some are the beats.

Ååh jag skrev ett jättelångt inlägg om inspiration igår.. Tror ni inte att allt försvann? Just My luck, det får bli en annan dag :)
Hade en rätt bra dag idag! Var uppe imorse och fixade stallet, sen kunde jag äta frukost i lugn och ro innan det var dags att börja rida.
Tessan fick klättra och gå i skogen. Sen gick jag in i ridhuset och trimmade igenom henne också, mest i galopp. Tränade galoppombyten och förvänd galopp. Allt för att stärka och förbättra galoppen. Hon var fin idag :)
Rustica gick på galoppbanan. Det var fint bland ekarna framför slottet idag! Det var Elin, Jossan och jag som red och vi hade det riktigt bra :)
Nu på kvällen har jag promenerat riktigt länge med båda, lindat benen och allt det där vanliga.. Kvällsmys!
Imorgon börjar sista veckan innan höstlovet, plattan i mattan!
Vi har dessutom gått mer än halva höstterminen! Det har gått sjukt snabbt.
Efter jullovet är det dags för praktik och därefter är det inte långt kvar till studenten.. Det här året kommer att gå fort, njuter medan jag kan..
Jossan & Cayenne framför slottet idag!
Cayenne är en av gymnasiets fina skolhästar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0