Långa dagar!

Imorse gick jag till stallet 05.10 för att rida innan skolan. Jag, Moa och Elin red ut i drygt en timme. Rustica fick gå då :) sen hann jag med en föreläsning om smittor för häst, några lektioner på KZ och bre en himla massa toastmackor till cafet på helgens elittävlingar innan jag longerade Tessan. Snärjde och fixade och kom in 22.10 från stallet. Då hade jag verkligen varit igång hela dagen. Har dragit på mig lite feber och sånt kul också, ganska olägligt.. Imorgon kommer bli em kaosig dag. Vi har våra vanliga lektioner, jobbar i caféet och som funktionärer i stallen och på banan. Någonstans där ska jag hinna tävla Stickan! Har också träning för Daniel med Tessan och unghästlektion för linda ( får äntligen ha remont, yeey!). Hur allt detta ska gå ihop, det märker vi :) har skrivit schema och klurat så det ska nog gå ;)
För övrigt så har Tessan haft en lugn start på veckan, efter meetinget, en lång lugn uteritt och en vilodag har det blivit. Stickan däremot har tränat järnet, markarbete för linda i måndags och hoppträning för daniel och Jens i tisdags. Kul!
Men nu måste jag sova så att jag orkar imorn. Hoppas även på ett mirakel, att jag kan bli helt frisk tills imorn :)
God natt!
Ridhuset ikväll, börjar förberedas för helgens tävlingar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0