22 oktober

Dagen började med stalltjänst, efter det dressyrlektion med Rustica! Fick rida rejält med benen idag, sparka igång de där bakbenen.. Men fin blev hon :) och jag fick minsann väcka upp alla ridmuskler jag äger sådär på morgonen.

Sen var det unghästlektion! Min & Lovisas remont, Snöret, börjar bli fin nu! Lägger upp lite bilder, men eftersom att jag bloggar från mobilen så hamnar de längst ner i inlägget ;) vi red iallafall på tågbanan, och sen även utanför. Tränade på att trava 4 på bredden, det måste de kunna då vissa av dem ska till beridna högvakten.

Tessan åkte hem idag då hon ska skos hemma. Istället kom rocksina hit!!! Red henne på kvällen och hon kändes fin! Gjorde inte så mycket utan kände mest så att knapparna fungerade. Det gjorde de, vi känner varandra utan och innan, så det känns knappt inte som att vi har varit ifrån varandra.. Anna, som rider henne hemma just nu, hon gjort ett jättebra jobb med henne så det var kul att känna på det!
Imorn ska jag hoppa henne, banhoppning! Kul!

Nu på kvällen hade vi klassmöte, angående studenten... Det ska börjas i tid! Vi planerar för fullt redan ;) det kommer bli väldigt bra!
Nu: sova såklart, lång dag imorn!

Snöret idag, med Lovisa på ryggen! Snöret heter egentligen Linedance och är född 2008, efter Hip Hop- Rubinrot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0