Not giving in.

Hej du härliga måndag i november! Sverige är inte ett trevligt land den här perioden. Desto trevligare var mina hästar idag. Rustica gick markarbete för linda. Det vanliga måndagsjobbet, lösgörande, rakriktning, lydnad osv osv. Snöret dressyrade också för Linda, vid slottet, med Lovisa på ryggen.
Tessan jobbade jag på lina idag. Hon kändes spänd och lite öm i länden så hon får longeras och masseras med liniment i några dagar, så tror jag att det släpper.

Jag är fortfarande lite nere av den otroligt töntiga anledningen att jag inte var och såg swedish house mafia i helgen.. Varför känns det som att jag har missat livets största händelse?? Haha, allting är relativt..
Kan man kanske kalla detta värdelösa sinnestillstånd för novembersjukan?

En bild på Tessan från idag, hon är så otroligt vacker. Perfektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0