Look like a girl, act like a lady, think like a man and work like a boss.

Den här veckan har bara galopperat förbi ( obs ordvits). Jag har varit dagelev (tuff vecka) för sista gången i år. Sen har jag tränat på med mina hästar som vanligt. Båda har hopptränat och dom gick fint, det går framåt helt enkelt. Snöret har också jobbat på. Har bl.a. Löshoppat honom med en representant från ASVH som lärare och "domare". Snöret hoppar väldigt fint men han är lite för feg, så vi jobbar på med det vi har.
I helgen är det ingen tävling, men mina päron kommer hit. Hästarna ska ut och galoppera, om det inte är för hårt i marken, då får det bli långa skritturer istället! Den här vecka fick vi lite snö och det har varit väldigt kallt allmänt.
Veckans höjdpunkt var helt klart onsdagen då Rolf-Göran Bengtsson himself var här och höll seminarier och clinics. Satt klistrad i röda ridhuset! Väldigt inspirerande och bra!!
Tre bilder, snöret, RGB och kungsgårdsstallet tidigt på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0