Sunlight.

Idag började dagen med terränghoppning! Så himla kul! Hade en liten fux vid namn Zeus, och ja han är väl inte helt att lita på.. Han flög lite hit och dit hehe :) Men det gick ändå bra! Solen sken och alla var glada :) Vi var borta i nästan två timmar. 
Rustica gick på tågbanan idag. Dom hade byggt upp en så himla bra bana till kvällens pay n' jump, men Rustica får vänta lite med hoppningen tills på lördag.. Synd för det var såå frestande att hoppa alla perfekt uppställda hinder i perfekt höjd.. Men men :) Rustica var fin, men jag höll inte på så himla länge :)
Just nu sitter jag vid datorn och gör massa ovettiga saker.. jag borde sova, men jag är inge bra på att gå och lägga mig.. Jag är verkligen en kvällsmänniska! Seg på morgonen, pigg på kvällen! Inte så praktiskt om man är hästmänniska.. ;) När jag blir stor och startar eget så ska jag jobba 9-21 ungefär, det är lagom enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0