Ibland måste man knäcka några ägg för att göra en omelett.

Idag har vi då alltså hjälpt till med fixet runt de blivande ettorna och deras antagningsprov! På förmiddagen hjälpte vi dom att fixa hästarna och annat runt ridprovet. Väldigt roligt att kolla och inse att det händer väldigt mycket under en tid på Strömsholm! Att vi andra också såg ut sådär en gång..
Rustica red jag till slottet och sen joggade jag henne i ridhuset. Anna-Clara red också där så hon hjälpte mig lite. En av alla fördelar med Strömsholm, konstant tillgång till hjälp!
På kvällen pratade vi alltså med de blivande ettorna i vårat vardagsrum. Det var kul men dom var vääldigt blyga.. ;) Tror ändå dom fick bra info om det dom ville :)
Nu har jag suttit uppe altför länge med mina favorittjejer och -killar igen, men nu ska jag sovaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0