Hemligheten bakom framgång är att göra vanliga saker ovanligt bra.

Vilken superdag! Är så lycklig nu så jag vet inte vad! Dagen har bl.a. innehållit superbra väder, löpträning och kompisar som är taggade på livet. Vi hade ju föreläsning med Mia Börjesson och herregud vad bra det var! Temat var ledarskap. Bl.a. Innehöll det hur barn och tonåringar känner och bemöts och hur man får dom engagerade och nöjda. Ca 50% av det hon sa var exempel från verkligheten och hon har verkligen erfarenhet. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad hon sa, är det någon som skulle vara intresserad av att läsa det? Isåfall kan jag nog knåpa ihop ett litet inlägg. Kan ju inte skriva allt men lite om tänket och så! Annars avslutar jag med att säga att jag rekommenderar alla att gå på en av hennes föreläsningar! Det var så otroligt nyttigt!
Annars då? Jo, Rustica gick träning för Daniel och hon var såå duktig! Vi gjorde övningar för att utveckla hästens teknik och så hoppade vi även lite bana. R kämpade på som tusan och hon lär nog ha ordentligt med träningsvärk för hon blev väldigt trött. Men vilken inställning hon har, helt super! Övningar vi gjorde var bl.a. Serier som var lika kombinationer, men med bommar och bockar mellan och framför, och studs. Även linjer med "vanliga" hinder. Daniel tyckte att det hade hänt en del sen sist och ja, visst lär hon sig mina signaler och vad jag vill fort! Så duktig!
Lite softeri i solen hann vi ju med idag också!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0