Free fallin'

Idag hade vi hand om intagningsprovet igen, med ett nytt gäng nollor ( blivande ettor.. Hehe) hade också föreningskunskap i en sal som har fönster ut mot röda ridhuset där
Daniel och Jens tränade på Sylve Söderstrand. Det var svårt att avgöra vilket som var mest intressant när vi kom in på hur man ska hantera media, journalister och sponsorer på ett sätt som gynnar ridsporten samtidigt som dom hoppade för fullt i ridhuset.. Jag satt vid ett av fönstrena och försökte koncentrera mig på både och, gick hyffsat ;)
Rustica tränade jag för Linda på idag. Hon tyckte att det hade blivit mycket bättre sen sist och vi kunde ta ett steg vidare :) kul, kul!
Nu på kvällen tog jag och Jossan en trip ner till Östra Plugghästen där Linda väntade med skräckfilm, godis, popcorn, chips och nötter. Det tyckte jag att jag förtjänade eftersom att jag både har sprungit en sväng och gymat idag :)
Nu ska jag sova, imorn har jag lite utav en sovmorgon :) nice!
Jag närmast och Jossan bakom mig. Smygtagen bild av Linda under skräckfilmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0