Ett fel närmare rätt.

Idag red jag ut med tessi och Elin vid halv sju, i soluppgången. Skrittade och travade till Löten och tillbaka, tar ca 40 min. Varför så tidigt? Jo, idag åkte vi till stockholm på klassresa! Vi var på nordiska museet och livrustkammaren. Gled runt och stekte i våran privata buss. Åt på moderna museet också. På kvällen skulle vi gå på Dramaten, men världens bästa mamma hämtade hem mig till Strömsholm för att jag skulle träna för Jens. Lite nördigt kanske, men Dramaten finns kvar och den här träningen var väldigt viktig för mig! Och den levde upp till mina förväntningar! En lite omskakande och otroligt nyttig träning. Fick klart för mig vad jag ska jobba på. Grunder såklart. Få henne fram till högertygeln och följa med i vändningarna och sitta upp mot hindrena. Allt det där som man behöver bli påmind om. Super!
Nu ska jag sova. Är helt själv på boendet då alla andra inte har kommit hem än. De kommer ca 24, skönt för mig att få lite extra sömn ;)
En bild från imorse och en på tessi i nordiska museet, ett sånt där ridhus vill vi ha i framtiden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0