Flow.

Och så blev det helg! Den här veckan har det hänt så mycket konstigt, annorlunda & ovanligt så det är inte klokt! I torsdags hoppade jag Giacometti (-01, San Quintero-Chapman) , som jag ska ha på banhoppning nästa vecka! Vi hoppade bl.a. en tvåkombination med 2 språng mellan en oxer och ett räcke, och så hade vi galoppbommar innan, i och efter. Hoppade också fristående hinder bl.a. räcke med galoppbom innan. Giacometti ( kallas Gurkan)är ganska liten och hoppar faktiskt riktigt bra! Han kan dock bli lite busig och bocka, gäller att snabbt få tillbaka balansen efter hinder. Men jag tycker han är superrolig!

Igår hade jag Umet-lektion i stall! Tema stallapotek och bra gick det! På kvällen kom saknade Matilda som gick i våran klass i ettan! Sen åkte vi på inflyttningsfest hos Mickis som också gick i våran klass förra året. Vi var hela "gamla" gänget samlade och jag hade superkul! Mickis och hennes kille hade fixat lekar och grejer, längesen jag skrattade så mycket!
Idag började dagen med morgonstalltjänst och uteritt på skolhästen Ontario. Har även fixat lite hos Rockan och nu är jag inne på lunch :)
fr.v. Matilda, Hanna, Jossan, Moa, Jonna, Lovisa, Therese, Lova, Elin innan vi åkte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0