When life gives you a hard time don't say why me, say try me.

Lördagen blev en riktig kanondag! Annd bara flöt på och jag var så glad! Red ut på Rocksina med Hanna och vi hade det otroligt härligt. Solen var påväg ner, stor och orange, vi galopperade på Österängarna med supertaggade hästar och skuttade över några små stockar. Rocksina har ju inte hoppat än efter vilan och tusan vad taggad hon var!
Mamma och pappa var här och hälsade på och bjöd på lunch på Markan!
Och på förmiddagen fotade vi faktiskt! En idé vi har haft och nu var det ju så fint väder :)
Så nu kommer jag komma ihåg hur jag såg ut i början av 2012 ;)
Idag är vi lite segare eftersom att det blev sent igår. Vi umgicks med några locals och hade riktigt kul! Men somsagt, så mycket sömn blev det ju inte. Fast för min del gjorde det inget för när jag hade gjort klart stallet imorse så gick jag och la mig igen och sov till lunch.
Rocksina gick ett lugnt pass ute idag. Skrittade först en sväng på området innan jag gick till skogen bakom Röda ridhuset och red runt träd och över stockar, det är som gjort för lösgörande arbete där bakom! Travade lite men skrittade mest och jobbade lösgörande. Gick braa!
Såhär glad var hon i hagen igår hehee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0