the show goes on.

Nu är första veckan avklarad! Den här söndagen tillbringade jag, som så många andra, i stallet såklart! Jag och Jonna red ut till slottet. Vi galopperade på galoppbanan framför slottet några varv. Sen joggade vi till Löten, där det nu har flyttat in körhästar och islandshästar(?), och tillbaka. Stickan var fin och lydig! Fina hästen. När vi kom tillbaka fick hon bada och sola, det uppskattades ;) 
För övrigt hade jag stalltjänst idag, morgon, lunch och eftermiddag. Inte alls jobbigt, känns lyxigt! Ändå är det här den "tuffaste" veckan, men helgstalltjänst, alla stalltjänster i veckan och dagelevsvecka dvs. att man har extra ansvar. 
Tänkte att jag skulle ladda upp några bilder från idag, men nu är internet så himla segt att jag får sitta uppe hela natten om jag ska göra det, så jag gör det imorn istället :) God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0