Learn by doing.

Idag började jag dagen med morgonstalltjänst fem i sju. Efter det hade vi Ledarskapspedagogik och klassråd. På eftermiddagen hade jag utbildningskontroll i hoppning. Vi rider och Åsa och Anna-Clara antecknar hur vi rider, förtjänster och vad vi behöver jobba på. Vart vi ligger i förhållande till kursmålet och så. Jag red Rebelia och See at Leon. Rebelia gick det riktigt bra med tycker jag, med Leon gick det sämre till en början, men det blev bättre när vi började hoppa. Sen var jag klar för dagen. Kollade på Danielträningar och åt choklad med kompisarna ett tag, sen gick vi in till tvn hehe. Känns konstigt att inte ha någon häst att ta hand om, har aldrig upplevt det på strömsholm förut!
Veckan har för övrigt sett ut ungefär såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0