Krångel igen!

Var hemma i helgen och glömde datan där! Så blir lite sådär med bloggande den här veckan. I fredags red jag i vart fall i röda och gjorde mest en övning där man rider i en fyrkant och gör bakdelsvändningar i hörnen. På sidorna rider man på ordentlig frammåt för att sen samla ihop inför nästa hörn. Red i alla gå farter och pyret blev superfin! Hade också undervisninsmetodik i stallet innan jag åkte hem. Hade en ra helg som avslutades med tävling. Kom då 5a i första klassen och ramlade av i andra..! Fast hakar inte upp mig på det speciellt mycket eftersom att hästen kändes fin! Idag var det KZ och prov. Har dessutom dragit på mig jordens värsta förkylning typ i helgen och mår obra! Dessutom har jag en riktigt tuff vecka framför mig då jag är dagelev dvs har alla stalltjänster och fodringar i röda, har 3 stalltjänster i gäststallet, jensträning, gymnasiemässa, 3 prov mm. Men klarar det nog :) nu ska jag plugga till svenskaprovet som är imorn. Wish me luck! Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0