Karma comes back arroud.

Igår avslutade vi dagen med backträning. Springa upp och ner på olika sätt i en skidbacke. Hehe kult! Vi körde järnet och jag och tessi ruschade hela backen upp det sista vi gjorde. Eller ja, vi ruschade i början men i slutet gick det ju kanske inte såå fort.. :) 202 i puls ;)

Pyret vilade igår. Jag glömmer så lätt bort att låta hästarna vila ibland, men igår kom vi hem så sent så det passade ju bra. Idag ska jag äntligen träna för Jens med Pyret. Men innan dess är det några lektioner kvar här på KZ.

Kommer dock inte att kunna skriva något efter eftersom att jag inte har internet förns i helgen. Men då så! Tills dess: Ingen som vill sponsra mig med ett mobilt bredband? Ingen? Åh...

Hörs i helgen dååå :)

Dimmig morgon i helgen

Jossan gjorde en lite annorlunda sökning... Varför kanske ni får se längre fram :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0