Just smile back.

Förra veckan var kaos! Verkligen! Gjorde inget att jag inte hade någon dator för jag hade ändå aldrig hunnit sitta vid den. Har känt på ketchup-effekten for real nu! För att gör en lång historia kort:
- Jag var dagelev, dvs hade alla stalltjänster och fodringar i Röda stallet.
- Hade tre stalltjänster i gäst, vilket är max antal.
- Jensträning
- Tre prov
- Två inlämningar
- Jobbat på gymnasiemässa
- Jobbat i caféet på Elit-tävlingarna
- Skola, med allt vad det innebär
Kan säga att det var stressigt! Mat och sömn kom liksom i andra hand! På helgen kollade jag på Elittävlingarna och åkte även till Uppsala, där Lova bor, över lördagsnatten. Har iallafall haft väldigt roligt och jag har lärt mig massor den här veckan! Sett massor av hoppning och duktiga ryttare.
Nu har jag iallafall datorn här så jag ska försöka blogga lite i veckan.
Höörs jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0