Levels.

Dag ett avklarad på Stall Heed! Red ut på Lillen (Cerrado Z) och Clara ( Chausette Polo) och efter det red jag Kalle ( Columbus H) med Linda, som red Bibbi ( Bee Wonderful), ett lätt pass i ridhuset. Riktigt roligt att vara här igen! Det är lättare att komma in i arbetet den här gången. Dels för att jag vet hur det mesta funkar, men också för att jag kommer direkt från Strömsholm. Sist gick jag ju från att ha sommarlov till att jobba 7-17, vilket är en ganska stor omställning. Nu ska jag snart sova så att jag orkar imorgon också :)
Sist hade jag ju med mig den här snyggingen, saknar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin bild på Rocksina :-)

Vad bra att du trivs nu med

Kram

2011-11-07 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0