Kill 'em with your kindness.

Vilken vecka! Vad fort det gick.. What's up whit att veckorna bara flyger iväg liksom? Fredag imorn och vad betyder det? Jo, i mitt fall middag i Västerås på bästa Jensen's med bästa tjejerna.
Nu kanske ni undrar vad den stora grejen som hände i veckan var. Jo, har hittat min drömhäst och vill köpa den. Så går den inte igenom besiktningen till 100 %.. Fortsättning följer! Börjar bara bli lite less på alla trasiga hästar..! Återbesök med Rocksina om en vecka är det också!
Ridningen i veckan har väl inte varit alltför speciell. Tur ändå att jag får rida skolhästar, annars hade jag stått helt utan häst att rida på. Är dock tråkigt att jag har missat hela hösten vad det gäller tävlandet och utveckling tillsammans med en häst..
Men ja, nu ska jag sova. Hoppning imorn på förmiddagen, kör baraaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0