Into the rush.

Kaos på förmiddagen! Hade ju stalltjänst och fick veta igår kväll att jag skulle visa Blues inför dagens Ridskolemästerskap i hoppning. Men det gick att pussla ihop ändå, även fast det blev lite spring hit och dit. Blues är en Hippologhäst, 11 år och valack. e: Feliciano-Electro. Hip Hop's helbror faktiskt! Han var stark och blev lite stressad inne på banan med publik och så. Vi fick också hoppa på ström, vilket inte alltid är helt enkelt. Men det var kul ändå och ja, visad blev han ju :)
Förutom det har jag haft stalltjänster hela dagen, promenerat och fixat med L och ja, jag har gått och blivit sjuk också. Ont i hela kroppen och feberkänsla. Firade att helgstalltjänsten var över med glass, choklad och fanta... Kanske var det lite för att jag tyckte synd om mig själv som var så sjuuk så sjuk. Haha :) Imorgon är det KZ! G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0