Failure is success if we learn from it.

Idag red vi ut med hela klassen på förmiddagen. Jag hade Aragon igen, bästa hästen! Satt bara och njööööt! På eftermiddagen kollade vi på en film om säkerhet, kommer inte ihåg vad den hette men den är från Svenska Ridsportförbundet och delvis inspelad här på Strömsholm! Kände igen våra fina skolhästar och våran fd dressyrlärare Agneta!
På kvällen åkte Rocksina hem! Imorgon följer jag efter :) Det var även dressyrtävling hör på kvällen, så jag har suttit och kollat på massa fina hästar!
En av våra skolhästar, Blue Nun ( Smulan). Anna-Clara tog bilden i onsdags på banhoppningen!
Nu ska jag plugga på ett dressyrprogram som jag ska rida imorgon, sen är den sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0