Different City.

Visade Ontario EL inför dagens ridskolemästerskap. Det är alltså ryttare från flera olika ridskolor runt om i landet som tävlar i hoppning och dressyr här på strömsholm under helgen. Idag var det dressyr. Vi var såå fina med vita lindor och shabrak, knoppar och ja, uppfixade som tusan :) Visade hästarna i alla tre gångarter och på eftermiddagen så sprang som galna älgar mellan röda ridhuset och röda stallet med hästar åt ryttarna. Eller ja, galna kanske vi inte var ändå :) Hade också stalltjänst idag, så det har varit fullt upp! Tar ju hand om L i gäst också, hästen som förhoppningsvis blir min!
Imorgon blir det troligtvis ännu mera fullt upp. Fler stalltjänster har jag. Ska också visa hästen Blues inför hoppningen. Det är hippologernas häst så jag vet inget mer om den än att den är stor. Väldigt stor. Har ju faktiskt iofs sett den hoppa under elittävlingarna också. På kändishoppningen eller vad man ska kalla det. Showen på kvällen iallafall. Då såg den fin ut :)
Nu äre sova som gäller, som alltid när jag har bloggat :) God natt!
Rocksina som föl. Pluttan, blev så rörd när jag såg den här bilden första gången kommer jag ihåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0