Checkpoint.

Och så blev det höstlov! Vad fort det har gått! Idag avslutade vi med att rida programridning för Agneta. Jag är supernöjd med mina 67% och 6:a i klassen! Spände mig lite väl mycket men, det går frammåt för min del! Är fortfarande glad över resultatet i hoppningen också :)
Nu ska jag packa väskorna och åka hem! Härligt!
Har blivit lite sådär med bilduppdateringen på sistone, här kommer lite bilder från den senaste tiden!
Jossan sugs upp i tratten på NKn.
Jossan och jag försökte grilla under elittävlingarna.......
Sett på Hemköp i Kolbäck! Det gäller att vara tydlig ;)
Rockan myser i solariet!
'
Lovisa! Och lite elin ;)
Dresscode i stallet..? Jossan, Lova, Tessi.
Myyskväll!
Jag och Pyret!
Nu hinner jag inte mer just nu, fortsättning följer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0