let the sunshine in.

Igår var det fredag och vi hade studiedag. För de flesta kanske det betyder sovmorgon men för min del så var det bara att gå upp vid 6 och gå ut till stallet. Hade morgonfodring och morgonstalltjänst. Men det gjorde inte så mycket, dagen blev ju längre. Efter lunch så red jag med matilda. Vi klättrade på åsen, det finns jättebra klätterbackar där, och travade över stockar. Sen gick vi till Tågbanan och trimmade igenom hästarna lite. Blev alltså rätt hårt så idag ska hästapållen vila :) Har varit ute och gått med henne. Rätt skönt för mig också eftersom att vi va ute igår och nu på eftermiddagen ska jag vara funktionär på treårstestet som går här på Strömsholm nu. Massor av fina unghästar! Det blir kul det.
rockansmockan på promenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0