don't hold your breath.

Orienterade i hallstahammar idag och vi kom faktiskt ut ur den där skogen levande! Tur var väl det, för sen var det ju dressyrträning för Lotta på stallplan. Gick jättebra! Har kommit på att jag inte får ställa för höga krav på Rocksina i uppvärmningen utan bara koncentrera mig på att hon blir varm innan jag kräver mera. Sen ska jag gradvis begära mer av henne. Går jag på för hårt i början så sätter hon sig bara på tvären och kämpar mot mig. Såna bra saker lär hon mig!
-
För övrigt så har jag inget plugg kvar! Har gjort klart allting så nu ska jag bara njuuuta av den sista tiden här innan sommarlovet! Aaahdkbnsfktäägöndt!! Wii! Okej, ska lugna mig. Och sova nu. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0